Slide background
Slide background

SWOffice

SWOffice is een cliëntregistratiesysteem, waarmee brieven, mailingen en e-mails gemakkelijk gemaakt kunnen worden. Deze correspondentie wordt per klant bewaard waardoor alles makkelijk opvraagbaar is. Daarnaast wordt de facturering en opvolging ervan geautomatiseerd. Ook automatische incasso behoort tot de mogelijkheden!

Afhankelijk van uw wensen kunt u SWOffice uitbreiden met een aantal modules voor verschillende welzijnsactiviteiten. Hierdoor kunt u, uw werkzaamheden compleet automatiseren.

Naast uw cliënten is er ook ruimte om vrijwilligers en bedrijven waarmee u zaken doet te registreren.

SWOffice maakt gebruik van Microsoft Access en Microsoft Word. Beiden zijn onderdeel van het Microsoft Office pakket wat bijna iedere instelling al standaard in huis heeft. SWOffice kan worden gebruikt op één computer of in een netwerk. Met wachtwoorden is gevoelige informatie af te schermen voor andere gebruikers.

Bent u geïnteresseerd in SWOffice en wilt u een online demo omgeving bekijken?
Dit kan, na contact met Centa, via onderstaande link:

Demo Omgeving klik hier

Wij komen ook graag bij u langs om een interactieve demo te laten zien, deze is aan te vragen via ons contact formulier of direct per mail () of telefonisch (0252 - 422 810).